Tirolerisch a forum zum Tirolerisch reida

off-topic

Griass enk
I hon mar denkt, es war decht gonz luschtig wenn Mar a a forum für Tirolerisch/ österreichisch und boarisch hatten. :grin:
Gibt’s Tiroler da? :wink:

Schiane Griass aus Innschbrugg

2 Likes

Es isch echt spannend. Friaher in da chats hoben olle Tirolerisch greidet, nur I nit.
Es isch mir immer schu schwar gfollen im Dialekt z schreiba.
Für mi isch as holt doch a gesprochene sproch, wo ma nit wirklich schreibt. Und wos eigentlich a kua Regeln gibt wie ma wos zum schreiba hot.

1 Like

Griass de,

Trioler bine zwoa ned, dafia owa a Bayer. Scheene Idee is, wost da ghabt host. I hab amoi no off-topic zum Titel dazua gschriem, damit koana verzweifed versuchd des mim Google zum übersetza.

Oiso pfiade

For anybody stumbling across this thread, it is intended to write in accents of Austria and southern Germany, mainly Austrian, Tirolic (an Austrian accent) and Bavarian. So nevermind if you are not able to translate this

2 Likes

Mei schian. Insere süddeutschen Dialekte sei decht am schiansten.:slight_smile:
Schiane Griass nach boarn. :wink:

1 Like

I had to read out loud your posts to ‘process’ and understand what you were saying :joy:

:+1:

1 Like

Jo zefix a greisligs Sauwetter hammer an de Berg und des glei am Montag…
Aber die Idee fürn boarischen/tiroler thread mog i.

I hätt gmoint das de @oberon ausm tiroler raum isch.
Aber was wisset mir in bayern schö :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jo s Wetter isch echt an kraus. I hatt Mr denkt dass endlich Frühling weard. :confused:
I hon des kolte Wetter und da Winter nia megn.

1 Like

How come you understand bavarian or tyrolean dialect? Where’re you form?

Also de Winter mog i eigetlich scho, aber des aktauelle Wetter mit am mordsmässigen Sturm mocht koan Spass net. D Freindin hot heit schier an olden mo zam gmäht mim Auto weils den vom Radl bloßn hot. Die hot gsogt, der hätt gschaut wie a Kälble beim scheissen wenns blitzt weils grad no oghalten hot. LOL

1 Like

Haha, echt?? Da kimmi jo a hea!
Tirol isch lei oans, ge! :laughing:

1 Like

Des kling ma jetz abo ziemlich obalandlerisch, oder?

I’m a citizen of the world. I grew up in Stuttgart so… :wink:

Jo I bin ausm Bezirk Londeck. Und du?
I hon nit gwisst dass du a aus Tirol bisch. Österreich ja.
Jo Tirol isch lei uans, isch a landl a kluans, isch a schians isch a feins und des landl isch meins.
:wink:
Aso hobs erscht iaz gseichn. An innschbrugger also. Ja cool. Da kannt mir echt Amol auf a Bier giahn. :slight_smile:
Aber wersch mir nit glaben, wo I dei Foto auf der manjaro Homepage gsehn han, hab I mir glei denkt irgendwoher kenn I di oder du schaust wem den I kenn total ähnlich. Vielleicht sei mir uns scho mal übern weg glaffen.
Innschbruck isch ja a lei a Dorf. :wink:

Des isch ja Zach. :open_mouth:
Gottseidonk isch nomal alles gut gonga.
Na wind isch kuaner mehr in Innschbruck. Heit wars Wetter eh scho wieder besser. In der sunna wars echt warm, fein.
Mah I bin so froah wenn endlich Frühling isch und dann summer. :slightly_smiling_face:

Oh I see. Yes the dialect is a bit similar there. Though it’s not a bavarian dialect. :wink:

closed #16

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.