Nieuwe icons for Manjaro

Ik heb alle verwijzingen gevolgd,helaas nog geen resultaat.Ik schrijf hier,wat ik zie,als ik op het knopje druk ,om Redshift te activeren:
failed to run Redshift
trying locationprovider.geoclue 2…
waiting for initial location to been avilable…
unable to start GeoClue client
GDBus.Error:org.free desktop.
DBus Error.Acces Denied:“Redshift”
disallowed,no agent for UID 1000.
Acces to the current location was denied by GeoClue.
Make sure that location services are enabled and that redshift is permitted to use location services.
See://github.com/jonls/redshift#faq for more information.
Unable to get location from provider.

ah nu weet ik weer … ik had mijn locatie manueel ingevoerd…ff kijken hoe kan uitleggen heeft met je locatie te maken, dat geoclue automatisch doet

ja, de geoclue agent moet ook op auto start zijn wanneer je bv redshift-gtk opstart dan zal hij toestemming vragen van je locatie dat bepaald de kleur. of anders moet je de lengte breede graad zelf instellen als je zonder geoclue verder gaat. om even te te test :slight_smile:
ene terminal -> /usr/lib/geoclue-2.0/demos/agent
dan Redshift-gtk dan moet je wel snel reageren dan vraagd hij naar locatie.

maar als je naar autostart & sessie gaat zie je ergens een geo agent die moet worden als autostart dan zou minstens vragen naar je locatie.

Nee,helaas,tot nu toe niets heeft geholpen.Wel bedankt voor alle moeite.Ik ga me nog meer verdiepen in wonderbaarlijke Manjaro.

Hoi, jammer dat het je niet gelukt is. Daarom heb ik speciaal voor jou een instructie video gemaakt!

(bekijken op youtube)

Hartelijk dank voor de moeite.Ik heb het geinstaleerd .Nu zit ik een tijdje met installatie van “Redshift”.Het wil me maar niet lukken.