Manjaro 17 live usb - problem z modemem Huwaei [SOLVED]

cinnamon
xfce
network
network-manager

Witam.Wraz z nową wersją Manjaro mam problem z moim modem.Gdy próbuje ustanowić połączenie komórkowe przez netowork manager okazuje się że nie rozpoznaje go jako modemu.Chciałbym zaznaczyć że poprzednie wersje (oprócz LXQT) nie miały problem z ustanowiem sieci.Bardzo proszę o pomoc bo chce wrócić do Manjaro(Cinnamon moje ulubione środowisko).Pozdrawiam

Obawiam się, że tego typu problem powinien być posłany na angielsko języczne forum “Support for communiy editions” i opatrzony tagiem Cinnamon. Jest duża szansa, że ściągnęłoby to osobę lub osoby odpowiedzialne za to wydanie i orientujące się w szczegółach.

Oczywiście jest też pewna szansa, że ktoś tutaj poprowadzi cię, żebyś podał więcej detali potrzebnych do zidentyfikowania problemu.

Ja akurat nie znam się na Network Managers, ale dobrze by było, żebyś wyjaśnił więcej, bo na razie brak jakichkolwiek danych.

• co to znaczy wraz z nową wersją? czy instalowałeś system od nowa czy po prostu zaktualizowałeś?
  • czy network managers z innych środowisk nie mają problemów z routerem komórkowym? jeśli tak to jakie sprawdzałeś?
  • jakie są objawy? czy sieć jest widoczna, czy po prostu nie może się połączyć lub rozpoznać rodzaju szyfrowania?
  • próbowałeś resetować ustawienia połączenia?

Pewnie są jakieś komendy do diagnozowania połączeń, ale to już nie moja specjalność.